Orta Doğu’nun önde gelen müşteri etkileşim firmalarından biri olan Unifonic, bugün Ar-Ge odaklı ses ve yapay zeka çözümleri geliştiren teknoloji şirketi Sestek’i satın aldığını duyurdu. Satın alma işlemi 12 Ekim 2022 tarihinde tamamlandı. Bu satın alma ile her iki firmanın sunduğu hizmetler hem çeşitlenecek hem de coğrafi erişim açısından genişleyecek. Ayrıca Unifonic, Sestek’in yapay zeka ve analiz çözümleri ile küresel müşterilerine daha bütüncül bir müşteri deneyimi sağlayacak.
İstanbul ve Ankara’daki iki Ar-Ge merkezinde 140 kişilik ekibiyle 16 ülkede 200’den fazla kurumsal müşteriye hizmet veren Sestek’in müşterileri arasında Türkiye ve dünyanın önde gelen bankacılık, sigorta, telekom ve perakende markaları bulunuyor.
Satın almaya ilişkin olarak, Sestek Kurucusu ve CEO’su Prof. Levent Arslan: “Unifonic ekibiyle birlikte büyüme yolculuğumuzun yeni aşamasına başlamaktan heyecan duyuyoruz. Unifonic’in müşterilerine sınıfının en iyisi, müşteri etkileşim çözümleri sunmaya devam ederken operasyonlarını hızla ölçeklendirme yeteneğinden etkilendik. Küresel bir müşteriye çok kanallı müşteri etkileşimi teknolojisi çözümleri sağlamak için platformlarımızın birleşik yeteneklerinden ve pazara açılma tecrübelerinden yararlanmayı heyecanla bekliyoruz. Unifonic’in yatırımcıları arasında Softbank ve Sanabil gibi prestijli fonların olması ve müşteri etkileşimi alanında lider firmalardan biri olarak tanınması, pazardaki varlığımızı ve büyümemizi hızlandıracak.” şeklinde konuştu.
Unifonic Kurucu Ortağı ve CEO’su Ahmed Hamdan ise şunları söyledi: “Unifonic ve Sestek, hızla büyüyen ve gelişen müşteri etkileşim sektörünü değiştirmeye yönelik ortak bir görüşü paylaşıyor. Sestek’in yapay zekâ destekli ses otomasyon çözümleri, Unifonic’in ürün portföyünü önemli ölçüde geliştiriyor. Birleştirilmiş teknolojimiz ve pazara çıkış yeteneklerimizle, Sestek’in güçlü Ar-Ge kaslarını müşterilerimiz ve stratejik pazarlarımız genelinde etkin bir şekilde kullanırken, büyüme hedeflerimizi gerçekleştirmeye devam edeceğiz.”