Türk Telekom ve Healthverse PanoramicWEB’in iş birliğiyle geliştirilen yerli dijital platform, Liv Hospital’da hastalar ve sağlık sektörü için kullanıma sunuldu.
Uluslararası hasta danışmanları, doktorlar ve hastaları çevrim içi bir araya getiren Healthverse PanoramicWEB sayesinde hastalar, dünya genelinden bir hasta danışmanının rehberliğinde hastaneyi 360 derece gezebiliyor ve doktorlarıyla görüşerek tedaviyle ilgili bilgi alabiliyor. Sağlık çalışanları da yazılım aracılığıyla hastanenin içinde dijital olarak görev yapabiliyorlar.
Liv Hospital Grup Koordinatörü Meri İstiroti, Healthverse PanoramicWEB’in Türkiye’nin sağlık turizminde ve Liv Hospital’ın yabancı hasta oranında büyük bir artış sağlayabileceğine dikkat çekti.
Türk Telekom Kurumsal Satış Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Eser, Türk Telekom olarak erişilebilir iletişim ilkesi ve insan odaklı yaklaşımla çözümler sunmaya devam ettiklerini belirtti. Dijital dönüşüm sürecinde işletmelere en uygun yeni nesil teknolojileri sağladıklarını ve uçtan uca çözümler oluşturduklarını vurguladı. Sağlık, ulaşım, enerji, güvenlik gibi pek çok alandaki öncü teknolojilerin destekçisi olduklarını ifade etti. Dijitalleşme süreçlerine katkı sağlarken, uluslararası arenada yenilikçi fikirleri ve teknolojileri geliştirdiklerini ve desteklediklerini belirtti. Ayrıca, Healthverse PanoramicWEB gibi önemli projelerin hayata geçmesinden de mutluluk duyduklarını ifade etti.
Healthverse PanoramicWEB Kurucu Ortağı Beliz Teoman Ünay, Türk Telekom ile birlikte tele sağlık alanında dijital iletişim ve pazarlamada oyunun kurallarını değiştiren bir platform oluşturduklarını belirtti. Healthverse PanoramicWEB’in sağlık alanında “online deneyim” tanımını yeni bir boyuta taşıdığını ve gerçeklik ile sanal gerçeklik arasındaki ayrımı birleştiren bir uygulama olduğunu ifade etti.