Japonya merkezli otomobil üreticileri Toyota ve Nissan, yeni sanal ofisler ve etkinlikler oluşturarak Metaverse’e giriş yapıyorlar.
Metaverse hamleleri, büyük markalar ve şirketler arasında bir trend haline gelirken, iki büyük otomobil üreticisi Toyota ve Nissan da bu alanı keşfe çıktı.
Toyota ve Nissan, kullanıcılarına yeni sanal deneyimler sunmak, dijital etkinlikler düzenlemek ve sanal müşteri hizmetleri ofisleri oluşturmak için Metaverse’e girişlerini duyurdular.
22 Nisan’da yapılan duyuruda, iki şirket, Metaverse’i sanal gerçeklik (VR) kullanarak arabalarını sergilemek istiyorlar. Japon otomobil üreticileri planlarını gerçekleştirmek üzere oyun geliştiricisi VRChat ile çalışacak.
İki farklı yaklaşım
Nissan, müşterileri için sanal gerçeklik odaları oluşturmaya odaklanacak. Buna karşılık Toyota, iş toplantılarını Metaverse’e taşıyacak.
Nissan ve Toyota, sanal ofislerini hangi Metaverse platformunda açacaklarını resmi olarak açıklamadı.