İnovasyon, yaratıcılık ve başarıyı ödüllendiren dünyadaki tek modern-mobil pazarlama ödül programı olan ve MMA (Mobile Marketing Association) tarafından kurgulanan SMARTIES’de, bu yıl da pazarlama liderleri ve endüstri duayenlerinden oluşan jüri, mobil dünyada heyecan verici kampanyaları ve bunu yaratan başarılı ekipleri seçecek.
Haziran 2022-Eylül 2022 aralığında yayınlanan kampanyaların yarışacağı SMARTIES 2022’de bu yıl ana
kategori başlıklarının tümü yeniden şekillenirken, Web 3.0, e-ticaret pazarlama gibi yeni kategorilerde de
değerlendirme yapılacak.
SMARTIES 2022’e başvurular 28 Ekim’de sona erecek ve PunchBBDO Strateji Bölüm Başkanı Yelda Aktuna’nın jüri başkanlığında 29 Ekim – 10 Kasım arasında yapılacak online değerlendirme sürecinde belirlenecek ekiplere 5 Aralık akşamı yapılan gala gecesinde ödülleri verilecek.
Son yıllarda dijital reklam harcamaları içinde mobilin payının sürekli olarak arttığını belirten Aktuna, “Bugün dijital medya yatırımlarının yüzde 70’inden fazlası mobil. Mobil medya yatırımı 2021 sonu itibariyle 13.7 milyar TL’ye yükseldi. Dijitalde çok zaman geçiren bireylerin davranışları markaların pazarlama çalışmaları için yol gösterici oluyor. Bu alandaki yaratıcı ve başarılı reklamların çok değerli olduğunu düşünüyoruz. Bu ödül programıyla hedefimiz de başarılı işleri ve ekipleri onurlandırmak” diye konuştu.