Param, 2023 yılının ilk çeyreğinde elde ettiği finansal sonuçları açıkladı.
2023’ün ilk üç ayında ParamKart ile yapılan işlem adedi geçen senenin aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 500, işlem tutarı ise yüzde 940 oranında artış kaydetti. ParamPOS’un yılın ilk çeyreğinde işlem hacmi bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 265, işlem adedi ise yaklaşık yüzde 180 büyüdü.
Tüketici alışkanlıklarını da paylaşan Param, ParamKart ile en fazla harcama yapılan sektörleri sıraladı. Verilere göre ParamKartlılar en çok “Dijital Ürünler” alanında harcama yaptı. 2023’ün ilk çeyreğinde ikinci sırada “Bakkallar ve Süpermarketler”, üçüncü sırada ise “Benzin ve Akaryakıt İstasyonları” yer aldı. En fazla harcama yapılan ilk üç sektörü, “Elektronik Beyaz Eşya” ve “Giyim Aksesuar” sektörleri takip etti.
ParamKart ile en fazla işlem adedi gerçekleşen sektörler de açıklandı. 2023’ün ilk çeyreğinde yüksek oranda işlem adedi yapılan sektörler, işlem hacmi harcamalarıyla benzerlik göstererek; “Dijital Ürünler”, “Bakkallar ve Süpermarketler”, “Benzin ve Akaryakıt İstasyonları”, “Elektronik Beyaz Eşya” ve “Giyim Aksesuar” şeklinde sıralandı.
Param’ın 2023 ilk çeyrek sonuçlarını değerlendiren Param Kurucu ve CEO’su Emin Can Yılmaz, şunları söyledi: “2022 yılını, faaliyet gösterdiğimiz alanlarda büyük başarılara ulaşarak kapatmıştık. Türkiye’de ve dünyada büyüme stratejisiyle başladığımız 2023 yılının ilk üç ayında da yeni rekorlar elde etmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Önümüzdeki dönemde; kullanıcılarımızın finansal deneyimini zenginleştiren hizmetler sunmaya ve sektörümüze liderlik yapmaya devam edeceğiz.”