Spor giyim devi Nike’ınNFT projesi şirketin gelirlerine 185,34 milyon ABD doları ekledi. Şirketin NFT gelirleri, listenin ikinci sırasında yer alan Dolce & Gabbana’nın NFT gelirlerinden 7 kat fazla.
Kripto analiz platformu Dune’un yayınladığı belgeye göre, Nike NFT’lerin ikinci el piyasa işlem sayısı 67.500’e ulaşırken, ikinci el işlem hacmi 1,29 milyar ABD dolarını aşarak NFT pazarına giren 12 marka arasında ilk sırada yer aldı.
NFT gelir listesinin ilk beşini spor ve moda şirketleri oluşturuyor. Dolce & Gabbana 25 milyon ABD doları, Tiffany 11 milyon ABD doları ve Gucci 11 milyon ABD doları geliriyle sıralanırken, bir diğer spor giyim devi Adidas 10 milyon ABD dolarıyla listenin ilk beşini tamamlıyor.
Geçen Aralık ayında Nike, hem sanal hem de gerçek dünyada giyilebilecek NFT bağlantılı spor ayakkabılar ve giysiler tasarlayan dijital moda markası RTFKT Studios’u satın alarak NFT dünyasına girmişti. Yeni ortaklığın ilk çalışması, nisan ayında piyasaya sürülen 20 bin adetlik sanal spor ayakkabı koleksiyonu CryptoKicks oldu.
Bu içerik bilgilendirme amaçlı olup yatırım tavsiyesi içermez. Yatırımcılar, kayıp risklerini göze alıp kendi sorumluluklarında hareket etmelidir. Herhangi bir yatırım yapmadan önce geniş kapsamlı araştırma yapmanızı tavsiye ederiz.