Türkiye’nin önde gelen giyim markası Lc Waikiki, müşterilerine yeni deneyimler sunmak için, Metaverse’ün getirdiği deneyimleme potansiyeli ile online ve offline alışveriş alışkanlıklarında yeni bir sayfa açmayı hedefliyor.
LC Waikiki’nin metaverse çalışmaları hakkında bilgi veren LC Waikiki Dijital Dönüşüm ve Bilgi Teknolojileri Genel Müdürü Şerafettin Özer, metaverse çalışmalarını gelişen teknolojilerin yardımıyla fiziksel ortamlarda, dijital kanallarda ve bütünleşik olarak çoklu kanallarda olmak üzere 3 başlıkta ele alacaklarını ve bu heyecan verici değişimi, hem şirket içindeki meta ekibiyle, hem de dış kaynaklarla yöneteceklerini açıkladı.
Metaverse mağazaların zamanlamasıyla ilgili henüz net bir bilgi olmamasıyla beraber, yapılan çalışmaların ilk görselleri paylaşıldı.