Türkiye’de de özellikle son 5 yılda büyük bir mesafe kat eden Espor pazarı, 1,2 milyar dolara yükseldi. Gençlerin Espor’a gösterdiği ilgi büyürken, Türkiye’de Espor’un gelişimi için faaliyet gösteren Türkiye Espor Federasyonu (TESFED), Espor takipçileriyle iletişim süreçlerini hızlandırmayı, daha kolay ve verimli hale getirme hedefiyle çağrı merkezi sektörünün önemli oyuncularından Procat ile iş birliği yapmak üzere imza attı.
Yapılan anlaşma çerçevesinde federasyona ilk etapta iletişim merkezi hizmeti (Business Process Outsourcing) sunacak olan Procat, proje için oluşturduğu ekibiyle, Discord kanalında oyuncuların sorularına çok daha hızlı bir şekilde yanıt bulabilmelerini sağlayacak. Procat, iş birliğinin ikinci aşamasında ise TESFED için, operasyon merkezine gelen aramaları analiz ederek, servis seviyesini ve memnuniyet oranını önemli ölçüde artıran teknolojilerin de entegre edilmesi planlanıyor.
Hızla büyüyen oyun sektörünün ilerleyen dönemlerde daha fazla çok kanallı iletişim merkezlerine, robotik proses otomasyonuna, dijital çözümlere ve konuşma teknolojilerine ihtiyaç duyacağını belirten Procat CCO’su Eniz Akdağ, “Bugün Türkiye’de dijital oyuncuların sayısı milyonları buluyor ve her yaştan insanın katıldığı turnuvalardaki heyecan ve milyarlarca dolarlık ödüller nedeniyle bu sektör katlanarak büyüyor. Dolayısıyla oyun sektörünün müşteri hizmetlerinde klasik bir destekten ziyade, oyuncu dilini anlayan profesyonel bir ekibe ihtiyacı var. Gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğimiz sayesinde TESFED için eşsiz oyuncu destek deneyimi yaşatmayı; hem iş ortağımızın hem de oyuncuların memnuniyetini artırmayı hedefliyoruz” diyerek iş birliğinin önemine vurgu yaptı.