Girişim sermayesi yatırım firması olan Esor Investments, daha önce 3,5 milyon dolar yatırım yaptıkları e-ticaret kişiselleştirme platformu Segmentify’a 1 milyon dolar daha yatırım yapıldığını ve toplam yatırım miktarının 4,5 milyon dolara ulaştığını açıkladı.
Esor Investments Kurucu Ortağı Şevki Kuyulu, “Segmentify teknolojisi, çevrimiçi perakendecilerin; en alakalı deneyimi sunmak ve kişiselleştirilmiş ürün önerileri yapmak için her bir müşteriyi bire bir, gerçek zamanlı ve geniş ölçekte tanımasını ve onlarla etkileşime geçmesini sağlıyor. Yapay zeka algoritmaları ile e-ticaret şirketlerinin her müşterisinin profiline ve ihtiyacına yönelik özel ürün önerileri sunması açısından bizim için çok değerli bir yatırım” diye konuştu.
Yatırım yaparken yapay zeka teknolojisi, makine öğrenmesi ve tarım teknolojisi bazlı girişimleri tercih eden girişim sermayesi yatırım firması Esor Investments, kurulduğu günden bu yana 260 milyon TL’den fazla yatırım yaptı.
Pandeminin, e-ticaret hacmindeki büyümenin hızını beklentilerin ötesinde artırdığını belirten Segmentify Kurucu Ortağı ve CEO’su Murat Soysal, “2021 yılında Avrupa’da yerleşik her dört internet kullanıcısından üçü, en az bir kez online alışveriş yaptı. Pazarın büyümesinin getirdiği fırsatlarla, 2023 yılı itibarıyla e-ticaretin toplam ticaret içindeki payının yüzde 22’ye ulaşması bekleniyor. Bu pozitif etkilerin yanında, hızla artan reklam (beş kat) ve tedarik maliyetleri (dört kat), e-ticaret dünyası için yeni zorluklar da doğurdu” diye konuştu.
Bu içerik bilgilendirme amaçlı olup yatırım tavsiyesi içermez. Yatırımcılar, kayıp risklerini göze alıp kendi sorumluluklarında hareket etmelidir. Herhangi bir yatırım yapmadan önce geniş kapsamlı araştırma yapmanızı tavsiye ederiz.