Yenilikçi ve inovatif teknolojilere yatırım yapan girişim sermayesi şirketi Boğaziçi Ventures, yapay zeka alanındaki yatırımlarına 200 bin ABD doları tutarındaki yatırımı ile Nureply’ı dahil etti.
Kısa zamanda 1000 adedin üzerinde uluslararası müşteriyer hizmet vermeye başlayan Nureply, yapay zeka temelli ilk kez temas edilecek (cold outreach) müşteriler için oluşturulan kampanyaları benzersiz ve etkili hale getirmek için kişiselleştirilmiş epostalar hazırlanmasını sağlıyor.
Tüm ajans sahiplerinin sorunlarını, modern teknolojiler kullanarak çözmeyi hedeflediklerini belirten Nureply şirketinin kurucusu Onur Geneş, “Boğaziçi Ventures’ın yaptığı bu değerli yatırımla global operasyonumuzu her gün daha ileri taşıyıp SaaS modelimizi yeni yeteneklerle genişletiyor olacağız. Boğaziçi Ventures ailesine katıldığımız için çok heyecanlı ve mutluyuz” dedi.
Boğaziçi Ventures Yönetim Kurulu Üyesi Barış Özistek yaptıkları bu yatırımdan ve Nureply ekibinden duyduğu mutluğu dile getirdiği açıklamasında, “Nureply’ın geliştirdiği yapay zeka temelli ürünün bu kadar kısa sürede binlerce müşteriye ulaşmasının sebebi de bizim yatırım yapma kararımız ile aynı. Bu iletişim mecrasının geleceğine inanıyoruz ve Nureply’ın sunduğu kişiselleştirilmiş eposta üretebilen ürünün hem fikrine hem de bu fikri başarı ile hayata geçiren teknolojisine inanıyoruz. Nureply bu uzun yolculuğunda bizlerle yola devam edeceği için çok mutluyuz” dedi.
Bu içerik bilgilendirme amaçlı olup yatırım tavsiyesi içermez. Yatırımcılar, kayıp risklerini göze alıp kendi sorumluluklarında hareket etmelidir. Herhangi bir yatırım yapmadan önce geniş kapsamlı araştırma yapmanızı tavsiye ederiz.