Zenia markasıyla hızlı servis restoran sektörüne yönelik yazılım ve altyapı çözümleri sunan ATP, Burgeon Software Technology ile O2O (Online2Offline-Çevrim içinden Çevrim dışına) dijital uygulamaların geliştirilmesi konusunda anlaşma sağladı.
Bu iş birliği kapsamında ATP, Burgeon ile birlikte çalışarak ERP, CRM, Sipariş, Menü ve Fiyat Yönetimi, Ödeme, Faturalama, Personel Yönetimi gibi O2O yazılımlarının ve dijital uygulamaların geliştirilmesine katkıda bulunacak. Bu katkılar için ATP, 8 milyon TL tutarında bir ödeme yapacak.
ATP CEO’su Ümit Cinali anlaşmayla ilgili, “ATP’nin büyük müşterilerinin yurt içinde ve yurt dışında bilhassa online kanallarda artan ihtiyaçlarını karşılamak için yatırımlar yapıyoruz. Çin bizim için öncelikli, dinamik ve büyük potansiyel barındıran bir pazar. Hızlı servis restoran sektörüne hizmet veren Zenia markamızla sunacağımız O2O yazılımlarımızın ve dijital uygulamaların Çin’in yerel ihtiyaçlarına da uygun şekilde hazırlanması için Burgeon firması ile yazılım geliştirme ve hizmet anlaşması imzaladık. Katkıları ile Çin’den başlayarak küresel pazarlara taşınabilecek teknolojilere sahip olacağız” şeklinde konuştu.
ATP China CEO’su Onur Yavuz ise şu açıklamalarda bulundu; “Bu anlaşmayla birlikte, ilk etapta Çin’deki en büyük müşterimiz olan Burger King’in hem orta katman yazılımının (O2O) hem de müşteriye dokunan dijital uygulamalarının yeni nesil teknolojilerle dönüşümünü gerçekleştireceğiz. Aynı çözümü küresel çapta faaliyetteki tüm iş ortağı markalarımızda ve özellikle Güneydoğu Asya açılımımızdaki hedef müşterilerimizde de hayata geçirmek istiyoruz.”
Bu içerik bilgilendirme amaçlı olup yatırım tavsiyesi içermez. Yatırımcılar, kayıp risklerini göze alıp kendi sorumluluklarında hareket etmelidir. Herhangi bir yatırım yapmadan önce geniş kapsamlı araştırma yapmanızı tavsiye ederiz.