Petrol Ofisi iştiraki olan teknoloji ve oyun şirketi Petrolig Games, teknoloji ve dönüşüm odaklılık ile önümüzdeki dönemde mobil eğlence ve teknoloji alanında daha büyük kitlelere ulaşmayı hedefliyor.
Türkiye Süper Ligi’ne özel ilk ve en popüler fantezi futbol oyunu Petrol Ofisi Sosyal Lig’i geliştiren Petrolig Games’in öncelikli hedefleri arasında oyun sektörü özelinde yatırımlarına devam ederek ülkemizde büyümek var.
Daha geniş bir oyuncu kitlesine ulaşmayı hedeflediklerini açıklayan Petrol Ofisi CEO’su Mehmet Abbasoğlu, “Ülkemizde oyun sektörü hızla genişlemeyi sürdürüyor ve Türkiye ciddi bir potansiyele sahip. Bizler de bu potansiyeli en efektif şekilde kullanarak ekosistemin genişlemesi için yatırımlarımıza devam ediyoruz. Teknoloji ve gaming alanında daha büyük kitlelere ulaşmamızı sağlayacak fırsatları değerlendiriyoruz” dedi.
Petrol Ofisi Sosyal Lig’in yapılan teknoloji yatırımları ve iş birlikleri ile Dünya’daki en modern fantezi futbol oyunu olarak öne çıktığını belirten Petrolig Games Genel Müdürü Burçin Cafer, “Kurumumuz çok hızlı bir büyüme performansı sergiliyor. Ekibimizi hızla genişletmeyi planlıyoruz, bugün 50 kişilik bir ekiple çalışmalarımızı yürütüyoruz. Yıl sonu itibarıyla bu istihdam rakamını 70 kişiye ulaştırmayı hedefliyoruz. Teknoloji yatırımlarımız ve iş birlikleri ile Sosyal Lig’i farklı bir noktaya taşıdık. Dünya’nın en büyük futbol veri sağlayıcısı OPTA, Kulüpler Birliği ve Dünya’nın en büyük futbol dergisi ünvanlı FourFourTwo ile gerçekleştirdiğimiz stratejik iş birliklerimiz devam ediyor. Oyun sektörüne ilgi duyan, yeni teknoloji geliştirme alanında çalışacak yetenekleri bünyemizde toplamayı sürdüreceğiz. Petrol Ofisi Sosyal Lig’de 2022-2023 sezon sonu hedefimiz 500 bin oyuncu kazanımı. 5 yıl içinde de toplam 9 milyondan fazla futbolsevere ulaşmayı amaçlıyoruz” şeklinde konuştu.